منتدى الاصدقاء
انت غير مسجل
نرحب بك دائما عضوا معنا
برجاء التسجيل لتتمتع بامتيازات الاعضاء

منتدى الاصدقاء


 
الرئيسيةالبوابةس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 عرفنا على نفسك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
mysterious
.......فــــــــــــــــــرســـان الـــــــمــــنـــــتـــــدى ........
.......فــــــــــــــــــرســـان  الـــــــمــــنـــــتـــــدى ........


عدد الرسائل : 366
العمر : 31
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 0
النشاط : 6794
تاريخ التسجيل : 21/10/2007

مُساهمةموضوع: عرفنا على نفسك   الأحد 20 يناير 2008, 1:28 am

بصوا بقي انا عندي موضوع قريب من البطاقة الشخصية بس بيعرفنا اكتر على نفسنا انا اكتب اسئلة وتجاوبوا عليها وفي نفس الوقت الناس التانية حتقول رايها فيكم ماشي؟

هل انت انسان طموح؟

هل انت انسان هادئ؟

هو انت جدع؟

ماذا يعنيلك البيت والاسرة؟


هل انت مندفع؟

مقصر؟ حبوب؟ دمك خفيف؟

شخص المواقف الصعبة؟

صديق بجد؟
صريح؟ متشائم ولا متفائل؟

حسن النية ؟ على نياتك؟ طيب ولا لئيم؟

مغرور ؟ قريب من الناس؟
ايه الوحش اللي فيك؟


وفي ومخلص؟ غيور؟ دموعك قريبة؟
ايه اللي ممكن يبكيك من قلبك بحرقة؟


كفاية عليكم الاسئلة دي وكل واحد يجاوب الباقي حيقولوا رايهم في اجاباته و ياكدوها او يكذبوها اوكي ربنا معاكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
NoN_sToP
Admin
Admin


عدد الرسائل : 2337
العمر : 31
البلد : ام الدنيااااااا
العمل/الترفيه : لما نشوف
الهواية / الاهتمامات : مساء الخييييييير
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 15
النشاط : 6982
تاريخ التسجيل : 30/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: عرفنا على نفسك   الأحد 20 يناير 2008, 2:45 am

بس كدة يا عم
طيب اعرفك على نفسى اوىىى

هل انت انسان طموح؟

اعتقد ذلك
هل انت انسان هادئ؟

جداااا Embarassed
هو انت جدع؟

لاقصى درجة حتى ابقوا اسالوا عنى
ماذا يعنيلك البيت والاسرة؟

كل شئ فى الفترة الحالية يعنى مش كل شئ يعنى بس اكتر من 80 فى المية من اهتماماتى

هل انت مندفع؟

مش الاندفاع الخطييير
مقصر؟

ممكن بس نادر
حبوب؟

مش فاااهم
دمك خفيف؟

مش فاكر امتى اخر مرة اتبرعت بالدم
شخص المواقف الصعبة؟

تقدر تقول على قد مااقدر
صديق بجد؟

مش عارف على اى مقياااس
صريح؟


جداااااا و دة راى الناس هنا كمان
مش كدة و لا ايه


متشائم ولا متفائل؟

نص نص

حسن النية ؟

ممكن

على نياتك؟

احتماااال

طيب ولا لئيم؟

غلبااان ع الاخر
و اللى عندة راى تانى يحتفظ بيه لنفسة


مغرور ؟

اكفينا الشر
قريب من الناس؟

باحاول اكون على قدر المستطاااع
ايه الوحش اللي فيك؟

باحاول ميكونش فيا حاجة وحشة
وفي ومخلص؟

ان شاء الله
غيور؟

الى حد مااا
دموعك قريبة؟

جداااااا بس نادرة على قد ما اقدر
ايه اللي ممكن يبكيك من قلبك بحرقة؟

الم اللى حواليا
...............................
تمام كدة يا باشا
مع ان الاسئلة دى مش انا الى اجاوبها عن نفسى
لان اغلبها عن نظرة الناس ليا
بس اعتقد ان دى الصورة اللى انا بتمنى انى اكون عليها فى عيون الاخرين

_________________

“Only as high as I reach can I grow,
only as far as I seek can I go,
only as deep as I look can I see,
only as much as I dream can I be




عدل سابقا من قبل في الأحد 20 يناير 2008, 5:54 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://friends.nice-topics.com
mysterious
.......فــــــــــــــــــرســـان الـــــــمــــنـــــتـــــدى ........
.......فــــــــــــــــــرســـان  الـــــــمــــنـــــتـــــدى ........


عدد الرسائل : 366
العمر : 31
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 0
النشاط : 6794
تاريخ التسجيل : 21/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: عرفنا على نفسك   الأحد 20 يناير 2008, 3:40 am

ياللا ححاول اتجاوز عن بعض الاجابات بس انا رايي ان في جزء لئيم يا خلبوص وكمان نيتك مش حسنة مية في المية حلوة مية حنغرق دلوقتي
بقي انت على نياتك اه يا ادمن طيب انا عايز الكل يقول رايه في الكلام الخطير ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
monymoon00



عدد الرسائل : 5
العمر : 28
البلد : egypt
العمل/الترفيه : طالبة
الهواية / الاهتمامات : عادى يعنى
الشعبية بين الاعضاء : 0
النشاط : 6560
تاريخ التسجيل : 19/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: عرفنا على نفسك   الأحد 20 يناير 2008, 3:55 am

هل انت انسان طموح؟
نفسى
هل انت انسان هادئ؟
معتقدش
هو انت جدع؟
غالبا اه
ماذا يعنيلك البيت والاسرة؟

كل شئ
هل انت مندفع؟
حسب الموقف
مقصر؟ حبوب؟ دمك خفيف؟
اه....حنينة......اه لدرجة بيقولولى ان مش بتزعلى خالص(محدش يعرف اللى جوانا)
شخص المواقف الصعبة؟
على قد مقدر
صديق بجد؟
مع اللى يستاهل
صريح؟ متشائم ولا متفائل؟
جدااااااااا.......حسب الحالة النفسية
حسن النية ؟ على نياتك؟ طيب ولا لئيم؟
اه اووى وساعت بتخنق منها

مغرور ؟ قريب من الناس؟
لا ..قريب من الناس
ايه الوحش اللي فيك؟
ان ساعت مش بثق فى نفسى

وفي ومخلص؟ غيور؟ دموعك قريبة؟
وفى ومخلص...مش عارفة...لو اتخنقت اوى اه
ايه اللي ممكن يبكيك من قلبك بحرقة؟
لما احس انى انجرحت اوووى



باى باى تعالوا زورنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Noja
عـــضــو فـــــضـــــى
عـــضــو فـــــضـــــى


عدد الرسائل : 585
العمر : 31
البلد : egypt
العمل/الترفيه : secretary
الهواية / الاهتمامات : ميه فل وعشره
الشعبية بين الاعضاء : 1
النشاط : 6573
تاريخ التسجيل : 26/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: عرفنا على نفسك   الأحد 20 يناير 2008, 2:24 pm

هل انت انسان طموح؟

قوى قوى
هل انت انسان هادئ؟

لا خالص
انا شقيه وغالبويه وممكن تسال عنى

هو انت جدع؟

الحمد الله

ماذا يعنيلك البيت والاسرة؟

زى الميه والهوا من غيرهم ما اقدرش اعيش

هل انت مندفع؟

مش قوى

مقصر؟

لا بحاول اكون مش مقصره
حبوب؟

انت ايه رايك


دمك خفيف؟

ايون عشان بشرب ميه كتيييييييييير

شخص المواقف الصعبة؟

بحاول بقدر الامكان

صديق بجد؟

اه انا صاحبة اصحابى قوى

صريح؟

صريحه بدبلوماسيه بحب اقول راى بجد بس بقدر الامكان من غير ما اجرح حد

متشائم ولا متفائل؟
متفائله جداااااااااااااااااا

حسن النية ؟
قوى قوى

على نياتك؟

على الاخر

طيب ولا لئيم؟

ملاك من السما (بكل تواضع)

مغرور ؟

الى حد ما اه
قريب من الناس؟

اه مش بحب اخسر حد بحب يبقى حواليه الناس

ايه الوحش اللي فيك؟

باخد كل حاجه على اعصابى ومن غير ما ابين

وفي ومخلص؟

يا رب
غيور؟

الى حد مااا
دموعك قريبة؟

لا دموعى صعب تنزل
ايه اللي ممكن يبكيك من قلبك بحرقة؟

والدتى لو زعلت منى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mysterious
.......فــــــــــــــــــرســـان الـــــــمــــنـــــتـــــدى ........
.......فــــــــــــــــــرســـان  الـــــــمــــنـــــتـــــدى ........


عدد الرسائل : 366
العمر : 31
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 0
النشاط : 6794
تاريخ التسجيل : 21/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: عرفنا على نفسك   الأحد 20 يناير 2008, 3:52 pm

ازاي ملاك من السما زانت مغرورة
وحكاية حبوبة فشكلك كدة
اما الباقي الله اعلم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
قطقوطة
عـــضـــو ذهــــبـــــى
عـــضـــو ذهــــبـــــى


عدد الرسائل : 2713
العمر : 29
البلد : مصر
العمل/الترفيه : ربنا يسهل
الهواية / الاهتمامات : فى الضياع
الشعبية بين الاعضاء : 1
النشاط : 7399
تاريخ التسجيل : 08/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: عرفنا على نفسك   الأحد 20 يناير 2008, 3:58 pm

كل انسان على حسب ما هو شايف نفسه او من اراء الاخرين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
قطقوطة
عـــضـــو ذهــــبـــــى
عـــضـــو ذهــــبـــــى


عدد الرسائل : 2713
العمر : 29
البلد : مصر
العمل/الترفيه : ربنا يسهل
الهواية / الاهتمامات : فى الضياع
الشعبية بين الاعضاء : 1
النشاط : 7399
تاريخ التسجيل : 08/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: عرفنا على نفسك   الأحد 20 يناير 2008, 4:08 pm

هل انت انسان طموح؟
مش فى كل الاوقات

هل انت انسان هادئ؟
لالالالالالالالا

هو انت جدع؟
مش فى كل المواقف

ماذا يعنيلك البيت والاسرة؟
الاستقرار

هل انت مندفع؟
جدااااااااااااااااااااااااا

مقصر؟ حبوب؟ دمك خفيف؟
فى ايه بالظبطـ ـ اه بحب الناس ـ بيقولوا

شخص المواقف الصعبة؟
مش الصعبه اوى

صديق بجد؟
للمخلص
صريح؟ متشائم ولا متفائل؟
مش دايما فانا لا اكذب ولكنى اتجمل ـاطلاقا ـ على طول

حسن النية ؟ على نياتك؟ طيب ولا لئيم؟
مش اوى ـ لالالالالالالالالا ـ كل انسان فيه شويه لئم دى طبيعه البشر

مغرور ؟ قريب من الناس؟
خالص ولا بحب الغرور ـمش كل الناس
ايه الوحش اللي فيك؟
مش بثق فى حد بسهوله ـ قلوقه

وفي ومخلص؟ غيور؟ دموعك قريبة؟
دموعى قريبه
ايه اللي ممكن يبكيك من قلبك بحرقة؟
الظلم والاهانه والظن السىء


معاكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the_knight
Admin
Admin


عدد الرسائل : 2171
العمر : 31
البلد : الامه العربيه
العمل/الترفيه : موظف
الهواية / الاهتمامات : لعب الشطرنج والغناء
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 1
النشاط : 6873
تاريخ التسجيل : 06/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: عرفنا على نفسك   الأحد 20 يناير 2008, 6:29 pm

امتنع عن الرد وارجو ان كل اللى يعرفنى بجد يحكم هو عليا وبعد كده انا اعلق على ردكم

_________________
اما انا فقلبى ليس كباقى القلوب
قلبى قلب تائه فى طرقات الحب وفى الدروب
قلبى قلب مشرد ليس له وطن ولا بيت كالبيوت
انما بيته بيت ضعيف كبيت العنكبوت
لا يحمى من هوا ولا يسكنه الا السكوت
سائد الصمت فيه فلا تدرى هل الزمان به وقف ام انه مازال يفوت
فما لقلبى فى هذه الوحده من مؤنس الا نبضاته و صدى الصوت


لا تسخرى من قلب عشقك حتى الذل فأن هذا الذل ما هو الا قمه الكبرياء[/b]
[/center][b][b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.friends.nice-topics.com
mysterious
.......فــــــــــــــــــرســـان الـــــــمــــنـــــتـــــدى ........
.......فــــــــــــــــــرســـان  الـــــــمــــنـــــتـــــدى ........


عدد الرسائل : 366
العمر : 31
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 0
النشاط : 6794
تاريخ التسجيل : 21/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: عرفنا على نفسك   الإثنين 21 يناير 2008, 12:47 am

انا حجاوب عن النايت من وجهة نظري
طموح:محتاج زقة وارادة شوية
اما هادي فحسب لو هزار فانت قرد اما في الجد بتبقي هادي
من ناحية جدع فانا مشفتش منك شخصيا حاجة تثبت عكس كدة بس المواعيد بتاعتك ضاربة ومش حكاية اها عايزة تتظبط لا دي عايزة تتبرمج من اول و جديد
بس انا معرفش البيت و الاسرة بيعنولك ايه
من ناحية مندفع فنقدر نقول شوية
اما مقصر فالكل مقصر بس المهم يكون عارف انه مقصر و يحاول يصلح من نفسه وانت كدة بس ساعات بتدي نفسك اجازة
اما حبوب ودمك خفيف فانت دمك مية اصلا مش خفيف و بس
اما شخص المواقف الصعبة فانا لسة ما جربتكش بس ياويلك اعوزك و مالاكش
اما صديق بجد فانت مقدرش اقول عليك غير كدة بس مفيش حد كامل
صريح ايوة بس مجامل ما انت محامي بقي وممكن نقول انك بين المتفائل و المتشائم وميال شوية للتشاؤم
حسن النية والله يا اخ احمد فهي شلة معروفة بحسن نيتها وانت ابو العارفين ومعتقدش انك على نياتك
انت طيب بس فيك لؤم ممكن تستعين بيه في شغلك كويس اوي
اما مغرور فعلي ايه يا حسرة لا بهزر انت مش مغرور ولا حاجة
قريب من الناس ايون
اما غيور فمش عارف انت ايه رايك
الوحش اللي فيك مواعيدك تاني مرة وعصبيتك ومحتاج تبقي صبور شويتين
وفي ومخلص نقدر نقول ايوة
معتقدش انك دموعك قريبة علي حد علمي
ايه بقي اللي ممكن يبكيك بحرقة؟
وايه رايك في تحليلي لشخصيتك انفع
تدفع كام بقي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Noja
عـــضــو فـــــضـــــى
عـــضــو فـــــضـــــى


عدد الرسائل : 585
العمر : 31
البلد : egypt
العمل/الترفيه : secretary
الهواية / الاهتمامات : ميه فل وعشره
الشعبية بين الاعضاء : 1
النشاط : 6573
تاريخ التسجيل : 26/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: عرفنا على نفسك   الإثنين 21 يناير 2008, 12:20 pm

انا مستنيه تعليقك على يا نايت

لكن بالنسبه ليك انت

انت طموح بس عايز زقه شويه

لكن هادى ابدا دى انت ............عفريت

من ناحيه الجدعنه فانا اعتقد انك كده فعلا

و عندى احساس برده ان اسرتك حاجه مهمه فى حياتك

ما اظنش انك مندفع

مقصر .........امممممممم مش عارف

حبوب ودمك خفيف ......ايون
شخص المواقف الصعبة؟
مش عارف بس انا حسه انه جدع
صديق بجد؟
اعتقد ذلك
صريح؟ متشائم ولا متفائل؟
اه صريح وعنده حته تشائم صغنونه قوى

حسن النية ؟ على نياتك؟ طيب ولا لئيم؟
نايت ده نسمه

مغرور ؟ قريب من الناس؟
قريب من الناس

ايه الوحش اللي فيك؟
مش عارف
وفي ومخلص؟ غيور؟ دموعك قريبة؟
مش عارف


(سامحنى يا رب مش هكدب تانى بعد كده)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
zoka010
صديق فعال
صديق  فعال


عدد الرسائل : 154
العمر : 33
البلد : مصر - ورا محطة البنزين
العمل/الترفيه : Technical
الهواية / الاهتمامات : مزاجى عال العال
الشعبية بين الاعضاء : 0
النشاط : 6654
تاريخ التسجيل : 02/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: عرفنا على نفسك   الإثنين 21 يناير 2008, 1:18 pm

هل انت انسان طموح؟ جداااااااااااااااااا

هل انت انسان هادئ؟ ساعات وساعات

هو انت جدع؟ بيقولو

ماذا يعنيلك البيت والاسرة؟


هل انت مندفع؟ شويتين

مقصر؟ ايوة
حبوب؟ الله اعلم
دمك خفيف؟ دة بيتوقف على اللى قدامى

شخص المواقف الصعبة؟ دايما باكون راجل اوى فى المواقف الصعبة

صديق بجد؟ اوى اوى
صريح؟ ايوة
متشائم ولا متفائل؟ متشائل

حسن النية ؟ ماينفعش ابقى حسن النيه فى زماننا دة
على نياتك؟لأ خالص
طيب ولا لئيم؟ ولا طيب ولا لئيم

مغرور ؟ساعات بابقى مغرور فى شغلى ودة ساعات بيحطنى فى مواقف محرجة جدا
قريب من الناس؟ الى حد كبير
ايه الوحش اللي فيك؟ المنتدى مش هايكفى لو قعدت اكتب الوحش اللى فيا بس خلو الطابق مستور بس انا شايف اسوأ حاجة فيا انى بحب ابقى مميز اوى زيادة عن اللزوم


وفي ومخلص؟ جداااااااااااااااا
غيور؟ اوى
دموعك قريبة؟ لا تعليق
ايه اللي ممكن يبكيك من قلبك بحرقة؟ لو حد عزيز على قلبى سابنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sabrina
.......... امــــــيـــــــرات المـــنـــــتـــــدى ..........
..........         امــــــيـــــــرات   المـــنـــــتـــــدى         ..........


عدد الرسائل : 943
العمر : 35
البلد : دى مصر ياعبلة
العمل/الترفيه : عمل ولا ترفية ..؟
الهواية / الاهتمامات : اللى تشوفوة
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 0
النشاط : 6606
تاريخ التسجيل : 27/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: عرفنا على نفسك   الجمعة 25 يناير 2008, 12:43 am

استاذ غامض
موضوع جميل بجد عجبنى قووووووووووى
بس عجبنى جداااااااااااا فكرة سير نايت قولوا انتم اللى يعرفنى يقول سواء من هنا او قبل هنا
قولوا انتم بقة انا مكسل اكتب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
highsoul
عـــضـــو مــتــــالـــق
عـــضـــو مــتــــالـــق


عدد الرسائل : 465
العمر : 30
البلد : -- egypt --
العمل/الترفيه : trader
الهواية / الاهتمامات : nos nos
الشعبية بين الاعضاء : 0
النشاط : 6498
تاريخ التسجيل : 19/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: عرفنا على نفسك   الجمعة 25 يناير 2008, 1:40 am

هل انت انسان طموح؟
طبعا


هل انت انسان هادئ؟
جدا

هو انت جدع؟
جدا

ماذا يعنيلك البيت والاسرة؟
كل شيء

هل انت مندفع؟
احيانا

مقصر؟ حبوب؟ دمك خفيف؟
جدا

شخص المواقف الصعبة؟
طبعا

صديق بجد؟
طبعا

صريح؟ متشائم ولا متفائل؟
صريح ومتفائل

حسن النية ؟ على نياتك؟ طيب ولا لئيم؟
حسن النية

مغرور ؟ قريب من الناس؟
قريب من الناس

ايه الوحش اللي فيك؟
مفيش

وفي ومخلص؟ غيور؟ دموعك قريبة؟
دموعى قريبة

ايه اللي ممكن يبكيك من قلبك بحرقة؟
لما بشوف القطط نايمة فى الشارع فى عز البرد



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
highsoul
عـــضـــو مــتــــالـــق
عـــضـــو مــتــــالـــق


عدد الرسائل : 465
العمر : 30
البلد : -- egypt --
العمل/الترفيه : trader
الهواية / الاهتمامات : nos nos
الشعبية بين الاعضاء : 0
النشاط : 6498
تاريخ التسجيل : 19/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: عرفنا على نفسك   الإثنين 28 يناير 2008, 11:38 pm

على فكرة انا بهزر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the_knight
Admin
Admin


عدد الرسائل : 2171
العمر : 31
البلد : الامه العربيه
العمل/الترفيه : موظف
الهواية / الاهتمامات : لعب الشطرنج والغناء
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 1
النشاط : 6873
تاريخ التسجيل : 06/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: عرفنا على نفسك   الثلاثاء 29 يناير 2008, 1:37 am

سابى انا مش حقول غير ان انتى فيكى كل الصفات الكويسه ده اللى انا عرفته فيكى بس طبعا المثل بيقول تعرف فلان قال اه قالك عاشرته قلت لا يبقى متعرفوش
بس انا واثق انك تستحقى انك تكونى اخت غاليه عندنا كلنا مش كده ولا ايه يا جماحه

_________________
اما انا فقلبى ليس كباقى القلوب
قلبى قلب تائه فى طرقات الحب وفى الدروب
قلبى قلب مشرد ليس له وطن ولا بيت كالبيوت
انما بيته بيت ضعيف كبيت العنكبوت
لا يحمى من هوا ولا يسكنه الا السكوت
سائد الصمت فيه فلا تدرى هل الزمان به وقف ام انه مازال يفوت
فما لقلبى فى هذه الوحده من مؤنس الا نبضاته و صدى الصوت


لا تسخرى من قلب عشقك حتى الذل فأن هذا الذل ما هو الا قمه الكبرياء[/b]
[/center][b][b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.friends.nice-topics.com
opel001
عـــضـــو مــتــــالـــق
عـــضـــو مــتــــالـــق


عدد الرسائل : 448
العمر : 31
البلد : دمنهور
العمل/الترفيه : none of ur bsns
الهواية / الاهتمامات : none of ur bsns
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 5
النشاط : 6659
تاريخ التسجيل : 02/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: عرفنا على نفسك   الثلاثاء 29 يناير 2008, 2:11 am

يا ميستريوس
يا مستريوس
ممكن تعملى واحده زى النايت

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
يووبى
عـــضــو فـــــضـــــى
عـــضــو فـــــضـــــى


عدد الرسائل : 831
العمر : 26
البلد : ALEX
العمل/الترفيه : مهندس معمارى تحت الإنشاء
الهواية / الاهتمامات : NO MORE SORROW
الشعبية بين الاعضاء : 0
النشاط : 6511
تاريخ التسجيل : 23/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: عرفنا على نفسك   الثلاثاء 29 يناير 2008, 10:48 pm

هل انت انسان طموح؟
جدااااااااااا
هل انت انسان هادئ؟
إلى حد ما
هو انت جدع؟
اوىىىىىىىى
ماذا يعنيلك البيت والاسرة؟

حياتى
هل انت مندفع؟
لا بيقولوا ان انا عاقل جدا
مقصر؟ حبوب؟ دمك خفيف؟
ده اللى يحدده باقى الاعضاء مش انا
شخص المواقف الصعبة؟
الشعب المصرى بيحب يخدم
صديق بجد؟

اوى اوى
صريح؟ متشائم ولا متفائل؟
صريح لدرجه عاليه اوى و متفائل
حسن النية ؟ على نياتك؟ طيب ولا لئيم؟
حسن النيه دائما
مغرور ؟ قريب من الناس؟

اعوذ بالله
ايه الوحش اللي فيك؟

حاجات كتير بس باتمنى اغيرها


وفي ومخلص؟ غيور؟ دموعك قريبة؟

كله
ايه اللي ممكن يبكيك من قلبك بحرقة؟

لما باحس بالظلم

أظن كده يا مستريوس انا وفيت كل الاجابه طبعا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sabrina
.......... امــــــيـــــــرات المـــنـــــتـــــدى ..........
..........         امــــــيـــــــرات   المـــنـــــتـــــدى         ..........


عدد الرسائل : 943
العمر : 35
البلد : دى مصر ياعبلة
العمل/الترفيه : عمل ولا ترفية ..؟
الهواية / الاهتمامات : اللى تشوفوة
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 0
النشاط : 6606
تاريخ التسجيل : 27/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: عرفنا على نفسك   الثلاثاء 29 يناير 2008, 10:58 pm

نااااااايت انت قلت ومش قلت طوووووووويب
اوبل بليييييييز اعمل لى واحدة واستاذ غامض هيعمل لك واحدة ماااااااسى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
more4194
صديق فعال
صديق  فعال


عدد الرسائل : 148
العمر : 24
البلد : الاسكندرية
العمل/الترفيه : طالبة
الهواية / الاهتمامات : سماع للاغانى
الشعبية بين الاعضاء : 0
النشاط : 6480
تاريخ التسجيل : 28/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: عرفنا على نفسك   الثلاثاء 12 فبراير 2008, 9:57 pm

هل انت انسان طموح؟
يعنى

هل انت انسان هادئ؟
جدااا
هو انت جدع؟
مش عارفة
ماذا يعنيلك البيت والاسرة؟
مشكلة

هل انت مندفع؟
جدااااا
مقصر؟ حبوب؟ دمك خفيف؟
مش عارفة برضة
شخص المواقف الصعبة؟
لا
صديق بجد؟

اة جدااااا
حسن النية ؟ على نياتك؟ طيب ولا لئيم؟
عبيطة

مغرور ؟ قريب من الناس؟لا مش مغرورة وحب الناس بس بخاف منهم
ايه الوحش اللي فيك؟
عصبية جدااااااا

وفي ومخلص؟ غيور؟ دموعك قريبة؟اة اوى
ايه اللي ممكن يبكيك من قلبك بحرقة؟لما بحس انى لوحدى محدش جمبى ولما تضيع منى حاجة بحبها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
السندريلا
صديق فعال
صديق  فعال


عدد الرسائل : 238
العمر : 27
البلد : بورسعيد
العمل/الترفيه : طالبه
الهواية / الاهتمامات : التمثيل
الشعبية بين الاعضاء : 4
النشاط : 6206
تاريخ التسجيل : 25/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: عرفنا على نفسك   الأحد 21 سبتمبر 2008, 2:38 am

ممكن انااعرفكم بنفسى(السندريلا)اناطموحةجداونفسىابقى سيدة اعمال-انا جدعة جداا وصحبة صحابى-وفيةجدا -مخلصة -الغيرة فدمى علىالناس البحبهم بس-معرفش الغرور-الخيانة تبكنى بحرقه-احس لوحدى اناخصام حد بحبه وخصوصا صحابى الغالين عليا-عصابية لحد ما-ووممكن كلمه تهدينى-سعات دمى خفيف وسعات ببقارخمة-بحبالضحك موت-ومحبش الحزن بكرهه-سعات ببقا هادية بس مع ناس معرفهاش-شيطانة مع صحابى-الحمدالله كلالناس بتحبنى وانا بحبهم-الحاجة ال بتفحرنى حب الناس-
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.friends.nice-topics.com
السندريلا
صديق فعال
صديق  فعال


عدد الرسائل : 238
العمر : 27
البلد : بورسعيد
العمل/الترفيه : طالبه
الهواية / الاهتمامات : التمثيل
الشعبية بين الاعضاء : 4
النشاط : 6206
تاريخ التسجيل : 25/08/2008

مُساهمةموضوع: سندريلا   الأحد 21 سبتمبر 2008, 2:44 am

highsoul كتب:
[size=16][color=#ff0000]هل انت انسان طموح
؟ جدا
هل انت انسان هادئ؟مش فى كلالاحوال


هو انت جدع؟اساسى


ماذا يعنيلك البيت والاسرة؟
كل شيء

هل انت مندفع؟
جدا

مقصر؟ حبوب؟ دمك خفيف؟
جدا

شخص المواقف الصعبة؟
طبعا

صديق بجد؟
طبعا

صريح؟ متشائم ولا متفائل؟
صريح ومتشائمة

حسن النية ؟ على نياتك؟ طيب ولا لئيم؟
حسن النية

مغرور ؟ قريب من الناس؟
قريب من الناس

ايه الوحش اللي فيك؟
الطيبة بعبط والثقة للناس وكل حاجة احكيهالاى حد

وفي ومخلص؟ غيور؟ دموعك قريبة؟
مخلصة-غيورةبس على البحبهم بس

ايه اللي ممكن يبكيك من قلبك بحرقة؟
الخيانة


[b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.friends.nice-topics.com
M.M.R-SOOO
.......فــــــــــــــــــرســـان الـــــــمــــنـــــتـــــدى ........
.......فــــــــــــــــــرســـان  الـــــــمــــنـــــتـــــدى ........


عدد الرسائل : 1873
العمر : 30
البلد : مصر حبيبتى
العمل/الترفيه : سماع كاظم الساهر
الهواية / الاهتمامات : الحمد لله على كل شئ
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 4
النشاط : 7427
تاريخ التسجيل : 08/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: عرفنا على نفسك   الثلاثاء 23 سبتمبر 2008, 3:52 am

ممر كتب:
هل انت انسان طموح؟
احيانا 
زمااااان كنت طموووووووح اوى 
هل انت انسان هادئ؟

احيانا فى اثناء العمل
غير كده صونى ما بعرفش اوطيه
يعنى لما بكون مركز بس ممكن استمر فى الصمت لفتره طويله جداا 
هو انت جدع؟

لا
لادى ما اعرفش اجاوب عنها 
اصدقائى اللى يعرفونى هما اللى يقدروا يجاوبوا ده

ماذا يعنيلك البيت والاسرة؟
البيت ده حياتى مهما حصل فيه
اما اسرتى 
اسرتى هى انا 
نم غيرهم مش حكون 
ولا كنت حتى 
  
هل انت مندفع؟

احيانا فيه قرارات لازم 
اخدها بسرعه جدااااا
وده فى نظر البعض اندفاع 
انما انا شايف ان  ده الصح فى قرارات معينه وليست كل القرارات 
وخصوصا فى الشغل 
مقصر؟

اه
حبوب؟

اه
بحب الحمد لله كل الناس 
وخصوصا الناس الكبيره فى السن 
بحب اوى انى اهزر معاهم 
دمك خفيف؟

مش عارف 
اعتقد ده 
بس ممكن غيرى يجاوب عن السؤال ده 
شخص المواقف الصعبة؟

الموقف الصعب ده حاجه فوق طاقتى 
بس  براحه بيكون اسهل 
بإذن الله 
صديق بجد؟

متهيألى كده 
ما حدش قصدنى فى حاجه اقدر عليها وقلت لا 
صريح؟

 
ما بحبش حاجه زى الكذب 
دى ممكن تقلب معايا لكره مع الكداب 
متشائم ولا متفائل؟

كنت متفائل 
وحاليا 
متشافل
يعنى حاجه بين البنين 
حسن النية ؟

جدااااااااا
ما بحبش ابدى سؤ النيه 
مهما ان كان
على نياتك؟

اه 
احب اكون على نياتى  احسن ما اكون على نيات اللى جانبى 
طيب ولا لئيم؟

ممكن طيب
بس لئيم دى لا  
مغرور ؟

لا 
ابدااااا
وعمرى 
قريب من الناس؟

اووووووى
ايه الوحش اللي فيك؟

انى قصير 
هههههههههه
بس الحمد لله 
وفي ومخلص؟اظن ده  غيور؟

جدااااااااا
على كل اللى يهمنى 
دموعك قريبة؟

اه 
فى المواقف المؤثره 
ايه اللي ممكن يبكيك من قلبك بحرقة؟لما احس بجرح حد  يصحى الجرح اللى فيااااا


_________________












بعد الحب وبعد العشره نلتقى مثل الاغراب واحدنا ما بيعرف التانى ولا كأنا كنا احباب
ماتت لهفتنا المجنونه ما اقساه وما اقسانى اتسأل وحدى واتألم ياترى من فينا الجانى
الزمن الزمن اتغير
لو احنا لو احنا ما بينا عيون
احنا مجرد هيكل فاضى
مات الانسان بداخلنا مات مات مات النور اللى بنهتدى بيه



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://friends.nice-topics.com/
همس الحب
عـــضـــو ذهــــبـــــى
عـــضـــو ذهــــبـــــى


عدد الرسائل : 2342
العمر : 29
البلد : المنصورة العظمي
العمل/الترفيه : بكالوريوس تجارة
الهواية / الاهتمامات : اي حاجه ممكن تيجي ع بالي باي وقت
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 0
النشاط : 6966
تاريخ التسجيل : 06/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: عرفنا على نفسك   الخميس 25 سبتمبر 2008, 3:28 pm

ونجاوب تاني
لان اكيد برده ردي انا الوحيد اللي اتحذف


هل انت انسان طموح؟
الي حد كبير بس مش دايما او مش في حاجه معينه

هل انت انسان هادئ؟
لا خالث

هو انت جدع؟
الله اعلم اللي يعرفني هو اللي يرد


ماذا يعنيلك البيت والاسرة؟
كل حياتي
بس للاسف خايفه تضيع مني وانا مش حاسه ومش عارفه اعمل حاجه



هل انت مندفع؟
الي حد كبير

مقصر؟ حبوب؟ دمك خفيف؟
كله ولله الحمد
بيوقولوا عليا حبوبه لاني بحب كل الناس وباتعرف علي كل الناس
دمك خفيف ماما دايما واصحابي بيقولوا لي كده
مقصر
اكيد مقصره في حق ربي بالرغم من اني باحاول علي قد مااقدر
وكمان لما اتنرفز باكمون مقصره جدا في التحكم في اعصابي


شخص المواقف الصعبة؟
الله اعلم
بس من اللي مريت بحياتي
للاسف باستحملها كتير
انما للغير هما اللي يردوا عني



صديق بجد؟
بس هو فين الصديق اللي برده يبقي ليا بجد


صريح؟ متشائم ولا متفائل؟
اكيد صريحه جدا
متشائمه مش دايما
كمتفائله ساعات وساعات
بس انا عاديه لا دا ولا دا


حسن النية ؟ على نياتك؟ طيب ولا لئيم؟
للاسف يارتني كنت لئيمه كنت عرفت اتعامل مع الكل
ونيتي دايما صافيه لوجه الله

مغرور ؟ قريب من الناس؟
لا والحمد لله قريبه من الناس واللهم احفظ انفسنا مكن الغرور والكبر ياارحم الراحمين



ايه الوحش اللي فيك؟
اني باتنرفز بسرعه جدا وعنيده موت ودا كوني اتدلعت زياده عن اللازم



وفي ومخلص؟ غيور؟ دموعك قريبة؟
برده كلهم
وفيه جدا ومخلصه للي الاقيه كده واللي برده مش كده
غيوره جدا جدا جدا
ودموعي قريبه ليا اكتر من اي حاجه في الدنيا للاسف قريبه ليا اكتر من بسمتي
حتي لما افرح ابكي




ايه اللي ممكن يبكيك من قلبك بحرقة؟
اي حاجه
بس الخيانه
واني اتصدم في حد
دا بيقتلني
وفراقي لاحد من اهلي مهما كان قرابته باموت من البكاء وقتها وكل ماافتكر

_________________



MY BABY YOU'RE THE REASON I COULD FLY
AND CAUSE OF YOU IDON'T HAVE TO WONDER WHY BABY YOU THER'S NO MORE JUST GETTING BY
YOU'RE THE REASON I FEEL SO ALIVE
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the_knight
Admin
Admin


عدد الرسائل : 2171
العمر : 31
البلد : الامه العربيه
العمل/الترفيه : موظف
الهواية / الاهتمامات : لعب الشطرنج والغناء
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 1
النشاط : 6873
تاريخ التسجيل : 06/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: عرفنا على نفسك   السبت 27 سبتمبر 2008, 7:23 pm

ممرررررررررررررررررررررررر

انت حبيبى مين ده اللى قال انك قصير ده انت الطويييييييييييييييييييييل اللى فينا
والانسان مش بطوله يا ممر يابنى الانسان ب ب..ب....مش عاارف بس اكيد مش بطوله يعنى
يكفيك ان تتفشخر مدى الدهر ان انا صاحبك ياض

_________________
اما انا فقلبى ليس كباقى القلوب
قلبى قلب تائه فى طرقات الحب وفى الدروب
قلبى قلب مشرد ليس له وطن ولا بيت كالبيوت
انما بيته بيت ضعيف كبيت العنكبوت
لا يحمى من هوا ولا يسكنه الا السكوت
سائد الصمت فيه فلا تدرى هل الزمان به وقف ام انه مازال يفوت
فما لقلبى فى هذه الوحده من مؤنس الا نبضاته و صدى الصوت


لا تسخرى من قلب عشقك حتى الذل فأن هذا الذل ما هو الا قمه الكبرياء[/b]
[/center][b][b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.friends.nice-topics.com
the_knight
Admin
Admin


عدد الرسائل : 2171
العمر : 31
البلد : الامه العربيه
العمل/الترفيه : موظف
الهواية / الاهتمامات : لعب الشطرنج والغناء
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 1
النشاط : 6873
تاريخ التسجيل : 06/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: عرفنا على نفسك   السبت 27 سبتمبر 2008, 7:25 pm

الذ حاجه ان انا مجاوبتش سبتهم هما اللى قالوا عنى ولو انا اتكلمت وجاوبت عن نفسى فلن يكفيكم الاف الكتب فيما قد قيل عنى
هو فى حد فى حلاوة ولا جمال النايت
ده كان فاضله يومين وصورته تنزل على الجنيه


_________________
اما انا فقلبى ليس كباقى القلوب
قلبى قلب تائه فى طرقات الحب وفى الدروب
قلبى قلب مشرد ليس له وطن ولا بيت كالبيوت
انما بيته بيت ضعيف كبيت العنكبوت
لا يحمى من هوا ولا يسكنه الا السكوت
سائد الصمت فيه فلا تدرى هل الزمان به وقف ام انه مازال يفوت
فما لقلبى فى هذه الوحده من مؤنس الا نبضاته و صدى الصوت


لا تسخرى من قلب عشقك حتى الذل فأن هذا الذل ما هو الا قمه الكبرياء[/b]
[/center][b][b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.friends.nice-topics.com
dody_3sam
عـــضــو فـــــضـــــى
عـــضــو فـــــضـــــى


عدد الرسائل : 634
العمر : 27
البلد : اسبيس تون
العمل/الترفيه : مشاهده الكرتون
الهواية / الاهتمامات : عبط تكسب
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 2
النشاط : 6259
تاريخ التسجيل : 25/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: عرفنا على نفسك   السبت 27 سبتمبر 2008, 8:28 pm

هل انت انسان طموح؟
ايوه
هل انت انسان هادئ؟

مش اوى

هو انت جدع؟
اوى
ماذا يعنيلك البيت والاسرة؟
حياتى

هل انت مندفع؟
Wink سعات


مقصر؟
عمرى

حبوب؟
الحمد لله

دمك خفيف؟
Cool اه

شخص المواقف الصعبة؟

اغتت حاجه فى الدنيا

صديق بجد؟

cheers اوى

صريح؟

جدا

متشائم ولا متفائل؟
متفائله اوى

حسن النية ؟
الحمد لله

على نياتك؟
Twisted Evil جدا

طيب ولا لئيم؟
الحمد لله عمرى ما كنت لئيمه


مغرور ؟
مش ديما


قريب من الناس؟
ايوه

ايه الوحش اللي فيك؟
انى بحب بسرعه

وفي ومخلص؟
الحمد لله
غيور؟

Wink جدا

دموعك قريبة؟
جدا جدا



ايه اللي ممكن يبكيك من قلبك بحرقة؟

ان اقرب الناس ليا يظلمنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
عرفنا على نفسك
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى الاصدقاء :: ...... يـــــلا نــتــــســــــلـــــــى ...... :: %%% ^^ كـرســى الاعــــتــــــراف ^^ %%%-
انتقل الى: