منتدى الاصدقاء
انت غير مسجل
نرحب بك دائما عضوا معنا
برجاء التسجيل لتتمتع بامتيازات الاعضاء

منتدى الاصدقاء


 
الرئيسيةالبوابةس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 مبروك ايهاب ---- مبروك ازميراندا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
NoN_sToP
Admin
Admin


عدد الرسائل : 2337
العمر : 31
البلد : ام الدنيااااااا
العمل/الترفيه : لما نشوف
الهواية / الاهتمامات : مساء الخييييييير
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 15
النشاط : 6982
تاريخ التسجيل : 30/09/2007

مُساهمةموضوع: مبروك ايهاب ---- مبروك ازميراندا   السبت 21 مارس 2009, 2:04 pm

سمممممممع هوووووووووووووووس
النهاردة الكل جاى يبارك

للفارس ايهاب
لاميرة المنتدى azmeranda

بمناسبة الخطوبة السعيدة








و عقبال كل فارس و كل اميرة
فى المنتدى




و بصفتى عضو فى المنتدى
احب اكون اول المباركين بالخبر السعيد دة


_________________

“Only as high as I reach can I grow,
only as far as I seek can I go,
only as deep as I look can I see,
only as much as I dream can I be


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://friends.nice-topics.com
M.M.R-SOOO
.......فــــــــــــــــــرســـان الـــــــمــــنـــــتـــــدى ........
.......فــــــــــــــــــرســـان  الـــــــمــــنـــــتـــــدى ........


عدد الرسائل : 1873
العمر : 30
البلد : مصر حبيبتى
العمل/الترفيه : سماع كاظم الساهر
الهواية / الاهتمامات : الحمد لله على كل شئ
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 4
النشاط : 7427
تاريخ التسجيل : 08/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: مبروك ايهاب ---- مبروك ازميراندا   السبت 21 مارس 2009, 4:34 pm


_________________












بعد الحب وبعد العشره نلتقى مثل الاغراب واحدنا ما بيعرف التانى ولا كأنا كنا احباب
ماتت لهفتنا المجنونه ما اقساه وما اقسانى اتسأل وحدى واتألم ياترى من فينا الجانى
الزمن الزمن اتغير
لو احنا لو احنا ما بينا عيون
احنا مجرد هيكل فاضى
مات الانسان بداخلنا مات مات مات النور اللى بنهتدى بيه



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://friends.nice-topics.com/
اميرة الحب( كروزة)
عـــضـــو مــتــــالـــق
عـــضـــو مــتــــالـــق


عدد الرسائل : 309
العمر : 26
البلد : المنصورة
العمل/الترفيه : طالبه علوم (غلطه عمرى )
الهواية / الاهتمامات : التاليف والشطرنج واكيد الرحلات
الشعبية بين الاعضاء : 5
النشاط : 6205
تاريخ التسجيل : 22/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: مبروك ايهاب ---- مبروك ازميراندا   السبت 21 مارس 2009, 8:07 pm

الف الف مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك
يا ازمى

ربنا يتمم بخير

وتقبلى منى الورد ده ابسط هديه لمناسبه حلوة زى دى




اقتباس :
و عقبال كل فارس و كل اميرة
فى المنتدى



ميرسى ياادمن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عهد
عـــضــو فـــــضـــــى
عـــضــو فـــــضـــــى


عدد الرسائل : 943
العمر : 30
البلد : المنصوره
العمل/الترفيه : لايوجد عمل حاليا ولا بعد كده
الهواية / الاهتمامات : معتدله
الشعبية بين الاعضاء : 1
النشاط : 6516
تاريخ التسجيل : 23/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: مبروك ايهاب ---- مبروك ازميراندا   السبت 21 مارس 2009, 10:38 pm





الف الف مبروك يازميرو وربنا يتم عليكى بخير يارب

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
toooota
.......... امــــــيـــــــرات المـــنـــــتـــــدى ..........
..........         امــــــيـــــــرات   المـــنـــــتـــــدى         ..........


عدد الرسائل : 683
العمر : 28
البلد : بورسعيد
العمل/الترفيه : طالبه
الهواية / الاهتمامات : الرسم والموسيقى
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 3
النشاط : 6561
تاريخ التسجيل : 19/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: مبروك ايهاب ---- مبروك ازميراندا   الأحد 22 مارس 2009, 12:09 am


الف الف الف مليون مبروك يا ازميرو يا حبيبتى
بجد انتى متعرفيش انا فرحت قد ايه لما عرفت
عقبال الجواز ان شاء الله وربنا يتمملكو بألف خير
ومبروك يا ايهاب معلش من فرحتى بازمى قلتلك مبروك فى الاخر
ومرسيى على الموضوع ادمن وانك عرفتنا احلى خبر الدنيا


_________________


tota-kesho

لمن يريد مسح زنوبه فى دقيقتين
http://www.shbab1.com/2minutes.htm
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://friends.nice-topics.com
the_knight
Admin
Admin


عدد الرسائل : 2171
العمر : 31
البلد : الامه العربيه
العمل/الترفيه : موظف
الهواية / الاهتمامات : لعب الشطرنج والغناء
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 1
النشاط : 6873
تاريخ التسجيل : 06/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: مبروك ايهاب ---- مبروك ازميراندا   الأحد 22 مارس 2009, 12:47 am

الف الف الف الف مبروك لايهاب طبعا وازميرو مبروك بس فكرنى عشان عايز اعاقبك على انى كنت اخر المعازيم
de
وياريت لو حد فاضى يجيب هديه وابقى احاسبه عليها بعدين لانى مش بعرف اشترى هدايا

_________________
اما انا فقلبى ليس كباقى القلوب
قلبى قلب تائه فى طرقات الحب وفى الدروب
قلبى قلب مشرد ليس له وطن ولا بيت كالبيوت
انما بيته بيت ضعيف كبيت العنكبوت
لا يحمى من هوا ولا يسكنه الا السكوت
سائد الصمت فيه فلا تدرى هل الزمان به وقف ام انه مازال يفوت
فما لقلبى فى هذه الوحده من مؤنس الا نبضاته و صدى الصوت


لا تسخرى من قلب عشقك حتى الذل فأن هذا الذل ما هو الا قمه الكبرياء[/b]
[/center][b][b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.friends.nice-topics.com
dody_3sam
عـــضــو فـــــضـــــى
عـــضــو فـــــضـــــى


عدد الرسائل : 634
العمر : 27
البلد : اسبيس تون
العمل/الترفيه : مشاهده الكرتون
الهواية / الاهتمامات : عبط تكسب
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 2
النشاط : 6259
تاريخ التسجيل : 25/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: مبروك ايهاب ---- مبروك ازميراندا   الأحد 22 مارس 2009, 8:35 am

الف مبروك يا ازمى
الف مبروك يا ايهاب
ربنا يا رب يباركلكم فى بعض
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
emy
.......... امــــــيـــــــرات المـــنـــــتـــــدى ..........
..........         امــــــيـــــــرات   المـــنـــــتـــــدى         ..........


عدد الرسائل : 941
العمر : 31
البلد : Alexandria
العمل/الترفيه : Business Administration
الهواية / الاهتمامات : coooooool
الشعبية بين الاعضاء : 1
النشاط : 6721
تاريخ التسجيل : 08/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: مبروك ايهاب ---- مبروك ازميراندا   الإثنين 23 مارس 2009, 3:17 pm


الف الف مبرووووووووووووووك يا ازميرووووووو بجد فرحتلك قوى وعقبال الفرح يارب
وتبقو اسعد عريس واسعد عروسة يارب على طول

الف مبرووووك يا ايهاب خلى بالك من ازميروووو دى اميرة المنتدى كله وغالية عندنا كلنا


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
thejudge002
عضو جديد
عضو جديد


عدد الرسائل : 10
العمر : 30
البلد : مصر
العمل/الترفيه : المقاولات والمعدات \السفر\العمل
الهواية / الاهتمامات : قيادة اى حاجة \رسم السيارات \games
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 1
النشاط : 6683
تاريخ التسجيل : 24/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: مبروك ايهاب ---- مبروك ازميراندا   الإثنين 23 مارس 2009, 5:08 pm

السلام علبكم ورحمة الله وبركاته

الف مليون مبروك للعروسين

ويا رب يتم لهما على خير ويرزقهم حياة سعيدة
و زرية صالحة

واعتذر لعدم حضورى بس الله اعلم بظروفى
بس ان شاء الله انا اللى هازف العروسة و العريس عافية

















وانا حجزت التورتة من دلوقت بس هاخد الحتة اللى فوق


















وطبعا عشان ما روحتش ما اخدتش لكم صور فكفاية الاسامى




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the_knight
Admin
Admin


عدد الرسائل : 2171
العمر : 31
البلد : الامه العربيه
العمل/الترفيه : موظف
الهواية / الاهتمامات : لعب الشطرنج والغناء
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 1
النشاط : 6873
تاريخ التسجيل : 06/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: مبروك ايهاب ---- مبروك ازميراندا   الإثنين 23 مارس 2009, 8:22 pm

يا واد يا واد جايب التورته وعايز تزفهم
ايه ياعم الواجب الجامد ده بس
طب خلى شويه لصاحبك النايت ياعم عشان لما اخطب كده ربنا يديلك ويديلنا طولة العمر تبقى تعملى اى حاجه انا كمان

_________________
اما انا فقلبى ليس كباقى القلوب
قلبى قلب تائه فى طرقات الحب وفى الدروب
قلبى قلب مشرد ليس له وطن ولا بيت كالبيوت
انما بيته بيت ضعيف كبيت العنكبوت
لا يحمى من هوا ولا يسكنه الا السكوت
سائد الصمت فيه فلا تدرى هل الزمان به وقف ام انه مازال يفوت
فما لقلبى فى هذه الوحده من مؤنس الا نبضاته و صدى الصوت


لا تسخرى من قلب عشقك حتى الذل فأن هذا الذل ما هو الا قمه الكبرياء[/b]
[/center][b][b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.friends.nice-topics.com
allias
.......... امــــــيـــــــرات المـــنـــــتـــــدى ..........
..........         امــــــيـــــــرات   المـــنـــــتـــــدى         ..........


عدد الرسائل : 810
العمر : 32
البلد : egypt
العمل/الترفيه : بكالو ريوس تجاره
الهواية / الاهتمامات : عادى
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 3
النشاط : 6635
تاريخ التسجيل : 27/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: مبروك ايهاب ---- مبروك ازميراندا   الإثنين 23 مارس 2009, 9:05 pm

طبعا الف الف مليون مبروك لروحى ازميروا ولايهاب
بجد يا جماعه كانت قمر عثل عثل بجد
وهما الاتنين ماشاء الله عليهم
ربنا يباركلهم
وعقبال الفرح ان شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yasmen
.......... امــــــيـــــــرات المـــنـــــتـــــدى ..........
..........         امــــــيـــــــرات   المـــنـــــتـــــدى         ..........


عدد الرسائل : 1052
العمر : 30
البلد : مصر
العمل/الترفيه : محامية بالاسم /الكمبيوتر
الهواية / الاهتمامات : الغزالة رايقة
الشعبية بين الاعضاء : 1
النشاط : 6669
تاريخ التسجيل : 31/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: مبروك ايهاب ---- مبروك ازميراندا   الثلاثاء 24 مارس 2009, 6:59 pm

تحية خاصة جدا من المدام ياسمين(او ام يوسف ) لأحلى وأرق عروسة وعقبال يارب الليلة الكبيرة .ماتتخيليش فرحتي بيكي أد ايه


الف الف الف مبروك يا أزميراندا ومبروك للعريس طبعا


العروسة تشيلها في عنيك يا ايهاب
والعريس تشيليه في قلبك يا ازميرو
وربنا يوفقكو ياااااااااارب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
F@ToMa
صديق فعال
صديق  فعال


عدد الرسائل : 107
العمر : 35
البلد : الجزائر
العمل/الترفيه : فى البيت
الهواية / الاهتمامات : مرحبااااااااااااااااااا
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 10
النشاط : 5753
تاريخ التسجيل : 22/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: مبروك ايهاب ---- مبروك ازميراندا   الأربعاء 25 مارس 2009, 1:53 am

الف مبروك والله انشاء الله تكون اسعد عرسان يارب
انا فاطمة من الجزائر واهديلكم هده وانشاء الله تعجبكم
الرضى من الطرفين العرسان والوالدين
جوايا نار مش عايزة تنطفي
جوايا نار مش عايزة تنتهي
جوايا نار حب وحنان
جوايا نار كلوا احسان
انا بحبو وهو بحبني
ولكن اهلو مش عايزني
قلي بحبك بكل صراحة
قلتلو بحبك ومش بقاحة
قالو اهلو شو ذي الوقاحة
دافع عن حبو بكل صراحة
قال ما تخلى عن حبي
ما اتخلى عن قلبي
حبي الوحيد هو المفيد
بس يااهلي عايز رضاكم
وعايز حبي يعيش معاكم
مش عايز تأسو عليا
مش عايز تدعو عليا
عايز تكونو ويايا
والفرحة هي معايا
عايز رضاكم مش بكاكم
مش عايز اعمل حاجة عصبن عنكم
رضى الله من رضى الوالدين
وكان الحب من الطرفين
العرسان والوالدين
الحب من الطرفين

يارب تعجبكم فاطمة

الف مليون مبروك للعروسين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
السندريلا
صديق فعال
صديق  فعال


عدد الرسائل : 238
العمر : 27
البلد : بورسعيد
العمل/الترفيه : طالبه
الهواية / الاهتمامات : التمثيل
الشعبية بين الاعضاء : 4
النشاط : 6206
تاريخ التسجيل : 25/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: مبروك ايهاب ---- مبروك ازميراندا   الجمعة 27 مارس 2009, 5:20 pm

الف مبروك يقمر يااميرة النتدى ازميرندا وايهاب مبروك بجد فرحانه ليكم كتير جدا
اجمل عروسين فى المنتدى بجد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.friends.nice-topics.com
السندريلا
صديق فعال
صديق  فعال


عدد الرسائل : 238
العمر : 27
البلد : بورسعيد
العمل/الترفيه : طالبه
الهواية / الاهتمامات : التمثيل
الشعبية بين الاعضاء : 4
النشاط : 6206
تاريخ التسجيل : 25/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: مبروك ايهاب ---- مبروك ازميراندا   الجمعة 27 مارس 2009, 5:22 pm

سورى اصدى المنتدى ههههههههههههههههه حروفى ضيعة النهاردة خالص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.friends.nice-topics.com
desperado
.......فــــــــــــــــــرســـان الـــــــمــــنـــــتـــــدى ........
.......فــــــــــــــــــرســـان  الـــــــمــــنـــــتـــــدى ........


عدد الرسائل : 2326
العمر : 31
البلد : بلد اللي يروح مايرجعش
العمل/الترفيه : بلاش احراج وخلي الطابق مستور
الهواية / الاهتمامات : الحالة زفت والحمد لله
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 2
النشاط : 6879
تاريخ التسجيل : 30/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: مبروك ايهاب ---- مبروك ازميراندا   السبت 28 مارس 2009, 7:10 pm







اولا الف شكر لكل اللي رد (حد يقدر مايردش )
واللي مردش اكيد ليه عذره ( اكيد النت عنده كان قاطع)

اقتباس :
و بصفتى عضو فى المنتدى
ادمن حبيبي الندل دائما من امته الكلام ده انته كده محتاج تروح تكشف وتطمن وتطمنا ولا ايه ؟؟؟

ممر حبيبي جلبي من جوه من الحته الشمال اكيد عارفها مش محتاج انك تعلق وقفتك كانت وقفة رجالة واردهالك عن قريب باذن الله

نايت حبيبي بذمتك انته اخر المعازيم ده كلنا نمشي وانته اللي تقعد ياباشا ده انته صاحب بيت
(كلام هو الكلام عليه جمرك واوعه ياصاحبي تشبط في الكلمة )
ياساتر ياساتر ياساتر



قاضي حبيبي بجد مش بكش وانته اكيد عارفني
انته بتتكلم في ايه يا واد طبعا عارف اللي عندك شد حيلك بس انته وقوم لنا بالسلامة
ومن حيث الزفة اوعه تكون فاكر اني هجيب حد غريب وانته موجود لا يمكن ابدا
(كله توفير وعلي راي المثل القرش الابيض ينفع في اليوم الابيض برده مش كده ياادمن )

ام يوسف
لا ده كده لازم الادارة تحتفل باول مولود من الجيل الجديد للمنتدي وانا برشحه ادمن للمنتدي من دلوقت
(طبعا بعد عمر طويل ومديد ليك يا ادمن )
وربنا يباركلك فيه ويخليه

وتحية للاخت فاطمة ولكل اهل الجزائر ولكل الاعضاء اللي باركوا لازمي اختي حبيبتي

_________________




who love never hate , who hate never forgives, who forgives , never forgets, who forgets never love form the begining


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.google.com
همس الحب
عـــضـــو ذهــــبـــــى
عـــضـــو ذهــــبـــــى


عدد الرسائل : 2342
العمر : 29
البلد : المنصورة العظمي
العمل/الترفيه : بكالوريوس تجارة
الهواية / الاهتمامات : اي حاجه ممكن تيجي ع بالي باي وقت
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 0
النشاط : 6966
تاريخ التسجيل : 06/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: مبروك ايهاب ---- مبروك ازميراندا   الأحد 29 مارس 2009, 11:37 pm

بجد مش عارفه اقول ايه
غير اني هاموت من الفرح
وبجد ياازمي انتي تستاهلي كل خير
والف مليون مبروك ياقمر من هنا لاخر العالم
وبجد ربنا يوفقكم يارب
والف مبروك ليك ايهاب
ويارب يارب يرزقك بالزريه الصالحه وحياه الي الله اقرب باذن الله
واعذريني حبيبتي اني اتاخرت بالرد
والله لسه شايفه الموضوع حالا ولسه عارفه حالا
وحاولت اكلمك اباك وانتي مش مبعبراني
وعموما بجد بجد بجد من قلبي باقولك انتي وايهاب الف مبروك
وياايهاب ازمي امانه من كلنا ليك بالله عليك تحافظ عليها
لانها اخت غاليه علينا كلنا
وربنا يوفقك ويرزق كل بنات وشباب المسلمين الازواج والزيجات الصالحه باذن الله

_________________



MY BABY YOU'RE THE REASON I COULD FLY
AND CAUSE OF YOU IDON'T HAVE TO WONDER WHY BABY YOU THER'S NO MORE JUST GETTING BY
YOU'RE THE REASON I FEEL SO ALIVE
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mysterious
.......فــــــــــــــــــرســـان الـــــــمــــنـــــتـــــدى ........
.......فــــــــــــــــــرســـان  الـــــــمــــنـــــتـــــدى ........


عدد الرسائل : 366
العمر : 31
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 0
النشاط : 6794
تاريخ التسجيل : 21/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: مبروك ايهاب ---- مبروك ازميراندا   الثلاثاء 07 أبريل 2009, 4:53 pm

لووولولولولولولولولولولولوللللللللللللللللللللليييييييييييييييييييي
الصلاة والسلام عليك يا رسول الله محمد لييلليليليليليليليلييليليليليليلييييييييييييييييييييييييييييييي
الف الف الف مبروك لازميرو المنتدي
و الف الف الف مبروك لايهاب باشا
والله انا فرحانلكم اوي

وعقبال العزابية
وكل شاب يلاقي صبية
ردوا علي ردوا ردوا علييييي
بدي قول لكل الدني حبيتك
بدي قول لكل العمر نقيتك
يا هلا يا هلا يا هلا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the_knight
Admin
Admin


عدد الرسائل : 2171
العمر : 31
البلد : الامه العربيه
العمل/الترفيه : موظف
الهواية / الاهتمامات : لعب الشطرنج والغناء
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 1
النشاط : 6873
تاريخ التسجيل : 06/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: مبروك ايهاب ---- مبروك ازميراندا   الثلاثاء 07 أبريل 2009, 6:36 pm

انت قلبت على كويتى ولا ايه يا عم الحج؟؟؟
ياعم بارك لهم بالمصرى عشان نفهم

_________________
اما انا فقلبى ليس كباقى القلوب
قلبى قلب تائه فى طرقات الحب وفى الدروب
قلبى قلب مشرد ليس له وطن ولا بيت كالبيوت
انما بيته بيت ضعيف كبيت العنكبوت
لا يحمى من هوا ولا يسكنه الا السكوت
سائد الصمت فيه فلا تدرى هل الزمان به وقف ام انه مازال يفوت
فما لقلبى فى هذه الوحده من مؤنس الا نبضاته و صدى الصوت


لا تسخرى من قلب عشقك حتى الذل فأن هذا الذل ما هو الا قمه الكبرياء[/b]
[/center][b][b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.friends.nice-topics.com
mysterious
.......فــــــــــــــــــرســـان الـــــــمــــنـــــتـــــدى ........
.......فــــــــــــــــــرســـان  الـــــــمــــنـــــتـــــدى ........


عدد الرسائل : 366
العمر : 31
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 0
النشاط : 6794
تاريخ التسجيل : 21/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: مبروك ايهاب ---- مبروك ازميراندا   الأربعاء 08 أبريل 2009, 9:35 pm

ما هو اول زغروتة مصرية يا نايت باشا بس التانية كويتية
ثم الكلام مفهوم يعني
المهم انت وحشني يا نايتووتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the_knight
Admin
Admin


عدد الرسائل : 2171
العمر : 31
البلد : الامه العربيه
العمل/الترفيه : موظف
الهواية / الاهتمامات : لعب الشطرنج والغناء
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 1
النشاط : 6873
تاريخ التسجيل : 06/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: مبروك ايهاب ---- مبروك ازميراندا   الخميس 09 أبريل 2009, 2:25 am

you tooooooooooooooooooooooooooooooooo

_________________
اما انا فقلبى ليس كباقى القلوب
قلبى قلب تائه فى طرقات الحب وفى الدروب
قلبى قلب مشرد ليس له وطن ولا بيت كالبيوت
انما بيته بيت ضعيف كبيت العنكبوت
لا يحمى من هوا ولا يسكنه الا السكوت
سائد الصمت فيه فلا تدرى هل الزمان به وقف ام انه مازال يفوت
فما لقلبى فى هذه الوحده من مؤنس الا نبضاته و صدى الصوت


لا تسخرى من قلب عشقك حتى الذل فأن هذا الذل ما هو الا قمه الكبرياء[/b]
[/center][b][b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.friends.nice-topics.com
قطقوطة
عـــضـــو ذهــــبـــــى
عـــضـــو ذهــــبـــــى


عدد الرسائل : 2713
العمر : 29
البلد : مصر
العمل/الترفيه : ربنا يسهل
الهواية / الاهتمامات : فى الضياع
الشعبية بين الاعضاء : 1
النشاط : 7399
تاريخ التسجيل : 08/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: مبروك ايهاب ---- مبروك ازميراندا   السبت 11 أبريل 2009, 9:50 pm



مبرررررررررررررررررررررررررررروك ازميرو الف مبروك
كده اغيب شويه الاقى التغيير ده
والله فرحت لك من قلبى ربنا يا رب يسعدك ويهنيكى
ويجمع بينكم فى الخير والحب
وعقبال كل البنات والشباب
وعقبالى ياااااااااااااااااااااااااااااا رب عقباااااااااااااااااااااااااااالى
والنبى ادعوا لى احسن الواد يهرب
الف مبروك ومبروك لايهاب
حط البت ف عينك احسن انت حر دى الادمونه بتاعتنا
واخت مين
مش هقولك

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the_knight
Admin
Admin


عدد الرسائل : 2171
العمر : 31
البلد : الامه العربيه
العمل/الترفيه : موظف
الهواية / الاهتمامات : لعب الشطرنج والغناء
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 1
النشاط : 6873
تاريخ التسجيل : 06/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: مبروك ايهاب ---- مبروك ازميراندا   الأحد 12 أبريل 2009, 2:31 am

يعنى هو لازم ازميرو تتخطب عشان قطقوطه هانم تدخل المنتدى تانى ده لو كده تتخطب كل يوم من ايهاب برده عشان تفضلى معانا على طول يا ابو القطاقيط

_________________
اما انا فقلبى ليس كباقى القلوب
قلبى قلب تائه فى طرقات الحب وفى الدروب
قلبى قلب مشرد ليس له وطن ولا بيت كالبيوت
انما بيته بيت ضعيف كبيت العنكبوت
لا يحمى من هوا ولا يسكنه الا السكوت
سائد الصمت فيه فلا تدرى هل الزمان به وقف ام انه مازال يفوت
فما لقلبى فى هذه الوحده من مؤنس الا نبضاته و صدى الصوت


لا تسخرى من قلب عشقك حتى الذل فأن هذا الذل ما هو الا قمه الكبرياء[/b]
[/center][b][b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.friends.nice-topics.com
F@ToMa
صديق فعال
صديق  فعال


عدد الرسائل : 107
العمر : 35
البلد : الجزائر
العمل/الترفيه : فى البيت
الهواية / الاهتمامات : مرحبااااااااااااااااااا
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 10
النشاط : 5753
تاريخ التسجيل : 22/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: مبروك ايهاب ---- مبروك ازميراندا   الإثنين 13 أبريل 2009, 12:31 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انشاء الله الكل بخير


desperado


والله تسلم على التحية انشاء الله تكون بالف خير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
F@ToMa
صديق فعال
صديق  فعال


عدد الرسائل : 107
العمر : 35
البلد : الجزائر
العمل/الترفيه : فى البيت
الهواية / الاهتمامات : مرحبااااااااااااااااااا
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 10
النشاط : 5753
تاريخ التسجيل : 22/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: مبروك ايهاب ---- مبروك ازميراندا   الإثنين 13 أبريل 2009, 1:09 am

اهلين والله انشاء الله الكل بخير

مبروك ايهاب ومبروك ازميراندا انشاء الله السعادة الدائمة يارب

اهديلكم هذي


قلولي حبك هوس
قلتلهم بحبو اكثر من روحي
قلتهم بحبو اكثر من جروحي
قلولي حبك ذى هوس
قلت هوس ليش هوس
قالو بتحبيه بتخافي عليه
بتخافي من النسمة ان تجرح عنيه
بتحبي تكوني معاه
بتحبي اكثر على طول تكوني وياه
بتذايقي لما ما يكون معك
واكتر لما ما يسمعك
بتسالي على طول كنت فين ومع مين وانت جاي من وين
قلتلهم من حقي اسال عليه
لو ما بحبو راح اخليه يعمل الي يبيه
بس حبي ليه هو الي مخليني اسال ليه وليه
بس عمتلتهالي في بالي افكر في حالي اعمل ايه
حبي ليه ماثر فيا اعمل اييييييييييييه
ممكن انا غلطانة بس بدونو انا مو قدرانا
على طول بفكر فيييييييييييييييييييه
على طول بحلم بييييييييييييييييييييييه
وذلوقتي بتلموني بحبو لييييييييييييييييه
قلتو حبي هوس
بس والله حب عادي وخلص
حب عادي بحبو وافكر فيه عادي
انسان بهمني بفكر انو يكون مني
ليش هو قال اييييييييييييييييييييه
شكااااااااا او بكااااااااا او حكااااااااا
قلولي قال اييييييييييييييه
عشان اعرف اعمل ايييييييييييييه
والله حيرتوني معاكم
انا حبي كلو لييييييييييييه
بس ذلوقتي ما اعرف اعمل ايييييييييييه
شوووووووووفكرشووووووووو ذكر
شوووووووووو اعمل اييييييه
موووووو عايزاه يمل مني
موووووو عايزاه يروح مني
عايزاه معايا عايزاه ويايا
من كثرت حبي ليه خيفة عليه
يا رب احميه وانا مو عارفة بدونو اعمل ايييه
يارب ما تحرمني من عنيه
يارب انشاء الله ما كنت اثرث عليه
مو بايدي اني بحبو وافكر فيه

الله يسعدكم يارب

وعقوبة الى الباقيين انشاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
M.M.R-SOOO
.......فــــــــــــــــــرســـان الـــــــمــــنـــــتـــــدى ........
.......فــــــــــــــــــرســـان  الـــــــمــــنـــــتـــــدى ........


عدد الرسائل : 1873
العمر : 30
البلد : مصر حبيبتى
العمل/الترفيه : سماع كاظم الساهر
الهواية / الاهتمامات : الحمد لله على كل شئ
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 4
النشاط : 7427
تاريخ التسجيل : 08/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: مبروك ايهاب ---- مبروك ازميراندا   الإثنين 13 أبريل 2009, 1:49 am


_________________












بعد الحب وبعد العشره نلتقى مثل الاغراب واحدنا ما بيعرف التانى ولا كأنا كنا احباب
ماتت لهفتنا المجنونه ما اقساه وما اقسانى اتسأل وحدى واتألم ياترى من فينا الجانى
الزمن الزمن اتغير
لو احنا لو احنا ما بينا عيون
احنا مجرد هيكل فاضى
مات الانسان بداخلنا مات مات مات النور اللى بنهتدى بيه



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://friends.nice-topics.com/
ابن مصر
صديق فعال
صديق  فعال


عدد الرسائل : 153
العمر : 32
البلد : اسكندرية
العمل/الترفيه : رجل اعمال
الهواية / الاهتمامات : الملاكمة عاشق ال boxing
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 10
النشاط : 5717
تاريخ التسجيل : 30/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: مبروك ايهاب ---- مبروك ازميراندا   الإثنين 04 مايو 2009, 3:29 pm

بليون مبروك
ازميرو و ايهااااب
ربنا يتمم بخير

و يا ريت تعزمونا علي الفرح عشان نعمل احلي و اجب

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
مبروك ايهاب ---- مبروك ازميراندا
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى الاصدقاء :: الــــســــــاحـــــــــــة :: منتدى الاهداءات و التعارف-
انتقل الى: