منتدى الاصدقاء
انت غير مسجل
نرحب بك دائما عضوا معنا
برجاء التسجيل لتتمتع بامتيازات الاعضاء

منتدى الاصدقاء


 
الرئيسيةالبوابةس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 فى ايه؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
new_man
عضو جديد
عضو جديد


عدد الرسائل : 10
العمر : 30
البلد : الحمد لله
العمل/الترفيه : الحمد لله
الهواية / الاهتمامات : الحمد لله
الشعبية بين الاعضاء : 13
النشاط : 5105
تاريخ التسجيل : 22/12/2009

مُساهمةموضوع: فى ايه؟؟؟؟   الثلاثاء 22 ديسمبر 2009, 10:14 pm

هاى يا شباب
انا بس حبيت انى انضم معاكم واتشرف بمعرفتكم
بس للاسف لاحظت ان المنتدى فى ناس كتير من اللى كاتبين مواضيع كلها بتاريخ قديم رغم انها مواضيع جميله جدا
ياريت تقولولى ايه اخبار المنتدى حنلاقى تجاوب فيه ولا نمشى وخلاص زاى اللى ماشوا قبلى؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
قطقوطة
عـــضـــو ذهــــبـــــى
عـــضـــو ذهــــبـــــى


عدد الرسائل : 2713
العمر : 29
البلد : مصر
العمل/الترفيه : ربنا يسهل
الهواية / الاهتمامات : فى الضياع
الشعبية بين الاعضاء : 1
النشاط : 7395
تاريخ التسجيل : 08/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: فى ايه؟؟؟؟   الخميس 24 ديسمبر 2009, 5:06 pm


اولا اهلا بيك يا مان
ثانيا المنتدى بخير والحمد لله
ورينا بس مشاركاتك
وهتلاقى تجاوب
اصل الاعضاء بيجيبوا ورقة بوسطة وجايين
مش هيتاخروا


_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
new_man
عضو جديد
عضو جديد


عدد الرسائل : 10
العمر : 30
البلد : الحمد لله
العمل/الترفيه : الحمد لله
الهواية / الاهتمامات : الحمد لله
الشعبية بين الاعضاء : 13
النشاط : 5105
تاريخ التسجيل : 22/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: فى ايه؟؟؟؟   السبت 26 ديسمبر 2009, 12:58 am

واضح يا استاذه قطقوطة انهم مش حيتأخروا
ده حتى مفيش غيرك اللى رد عليا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
قطقوطة
عـــضـــو ذهــــبـــــى
عـــضـــو ذهــــبـــــى


عدد الرسائل : 2713
العمر : 29
البلد : مصر
العمل/الترفيه : ربنا يسهل
الهواية / الاهتمامات : فى الضياع
الشعبية بين الاعضاء : 1
النشاط : 7395
تاريخ التسجيل : 08/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: فى ايه؟؟؟؟   الأحد 27 ديسمبر 2009, 11:39 pm

ههههههههههههههههههههههههههه
وهو انا شوية
احمد ربنا انك لقيت حد يرد عليك

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
new_man
عضو جديد
عضو جديد


عدد الرسائل : 10
العمر : 30
البلد : الحمد لله
العمل/الترفيه : الحمد لله
الهواية / الاهتمامات : الحمد لله
الشعبية بين الاعضاء : 13
النشاط : 5105
تاريخ التسجيل : 22/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: فى ايه؟؟؟؟   الأربعاء 30 ديسمبر 2009, 12:31 am

ياباشا ده انتى الكل فى الكل لان اصلا مفيش غيرك

بس بتكلم جد لو تعرفى حد من المنتدى خليهم يرجعوا انا نفسى نعمل شغل جامد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
alafrit_06660



عدد الرسائل : 1
العمر : 26
البلد : egypt
العمل/الترفيه : alex
الهواية / الاهتمامات : no thiing
الشعبية بين الاعضاء : 10
النشاط : 5073
تاريخ التسجيل : 30/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: فى ايه؟؟؟؟   الأربعاء 30 ديسمبر 2009, 1:33 am

هلا هلا هلا هلا هلا انا كمان جديد هنا يلا بينا ياكبير نعمل احلا شغل و على رأى المثل المنتدا بتعنا وحنكتب برحاتا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
new_man
عضو جديد
عضو جديد


عدد الرسائل : 10
العمر : 30
البلد : الحمد لله
العمل/الترفيه : الحمد لله
الهواية / الاهتمامات : الحمد لله
الشعبية بين الاعضاء : 13
النشاط : 5105
تاريخ التسجيل : 22/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: فى ايه؟؟؟؟   الخميس 31 ديسمبر 2009, 12:30 am

اشطة يا معلمى

بس المهم فين الناس عايزين ناس يا بشررررررررررررررررررر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همس الحب
عـــضـــو ذهــــبـــــى
عـــضـــو ذهــــبـــــى


عدد الرسائل : 2342
العمر : 29
البلد : المنصورة العظمي
العمل/الترفيه : بكالوريوس تجارة
الهواية / الاهتمامات : اي حاجه ممكن تيجي ع بالي باي وقت
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 0
النشاط : 6962
تاريخ التسجيل : 06/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: فى ايه؟؟؟؟   السبت 09 يناير 2010, 11:16 pm

انا جيت
وسع وسع وسع وسع
انا جاتت ياكفوسي
عموما طبعا منورنا يانيو
والموضوع ومافيه انهم زي ماقالت قطقط راحوا يجيبوا ورقه بوسطه
وللاسف لقيوا البوسطه دي قفلانه
فقاعدين قدامها لحد ماتفتح
ادعوا بقي انها تفتح علشان يرجعوا بالسلامه
يالا معايا
نداء عاجل الي جميع الاعضاء لاتشرب هذا الدواءا الدواء فيه سم قاتل
يوووه
اقصد يااهالي منتدانا الحبيب بليز
بالله عليكوا تصحوا وترجعوا بقي
خنقتوووووووووووووووووووووووني
وشكرا

_________________



MY BABY YOU'RE THE REASON I COULD FLY
AND CAUSE OF YOU IDON'T HAVE TO WONDER WHY BABY YOU THER'S NO MORE JUST GETTING BY
YOU'RE THE REASON I FEEL SO ALIVE
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
صباح الندى
صديق فعال
صديق  فعال


عدد الرسائل : 187
العمر : 23
البلد : بيتنا
العمل/الترفيه : طالب
الهواية / الاهتمامات : القراءه والرياضة
الشعبية بين الاعضاء : 10
النشاط : 4914
تاريخ التسجيل : 02/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: فى ايه؟؟؟؟   السبت 03 يوليو 2010, 6:15 pm

انا كمان لاحظت ان كله بتاريخ قديم
ده انا قلت هادخل هلاقى نحل منتشر فى المكان
بصراحه اتصدمت لقيت كله هس هس
ايه ده ؟؟؟؟؟
انا جديده يا اخوانا

عايزه حماااااااااااااااااااس عايزه تشجيييييييييييييييييييييع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hermiony
عـــضـــو مــتــــالـــق
عـــضـــو مــتــــالـــق


عدد الرسائل : 332
العمر : 33
البلد : مصر
العمل/الترفيه : خريجة تربية
الهواية / الاهتمامات : انت
الشعبية بين الاعضاء : 11
النشاط : 5269
تاريخ التسجيل : 26/06/2010

مُساهمةموضوع: رد: فى ايه؟؟؟؟   السبت 03 يوليو 2010, 6:34 pm

نورتوا كلكم بس لو لاحظتم انى دخلت وكل يوم بيكون فيه مواضيع جديده منى بس
وباقي الاعضاء اللى بيعلقوا كتير يعنى مافيش اى حجج كل الموضوع انكم بدل ماتكتبوا موضوع زى ده تكتبوا موضوع جديد حتى لو مالوش رد دلوقتى بكره تلاقي ردود عليه لو كل واحد عمل كده حنرد ونكتب مش نتفرج على المواضيع من غير ردود او ماننزلش موضوع جديد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
صباح الندى
صديق فعال
صديق  فعال


عدد الرسائل : 187
العمر : 23
البلد : بيتنا
العمل/الترفيه : طالب
الهواية / الاهتمامات : القراءه والرياضة
الشعبية بين الاعضاء : 10
النشاط : 4914
تاريخ التسجيل : 02/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: فى ايه؟؟؟؟   السبت 03 يوليو 2010, 6:42 pm

منوره بمواضيعك يا قمررررررررررر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عصفور الجنة
(¯`·._.·( قطرات الندى )·._.·°¯)
(¯`·._.·( قطرات الندى )·._.·°¯)


عدد الرسائل : 133
العمر : 23
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبة
الهواية / الاهتمامات : قراءة
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 14
النشاط : 4891
تاريخ التسجيل : 07/06/2010

مُساهمةموضوع: رد: فى ايه؟؟؟؟   الأحد 04 يوليو 2010, 6:46 pm

ايه ياجماعه التشاؤم ده ما المنتدي شغال اهو وزي الفل وفي ناس كتيروع العموم عايزين كل واحد يبعت مواضيع ويشغل الباقي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همسة
(¯`·._.·( قطرات الندى )·._.·°¯)
(¯`·._.·( قطرات الندى )·._.·°¯)


عدد الرسائل : 866
العمر : 23
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبة
الهواية / الاهتمامات : الكمبيوتر والقراءة
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 17
النشاط : 5799
تاريخ التسجيل : 02/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: فى ايه؟؟؟؟   الأحد 04 يوليو 2010, 8:17 pm

ماشي يا عصفورتي تحت امرك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
صباح الندى
صديق فعال
صديق  فعال


عدد الرسائل : 187
العمر : 23
البلد : بيتنا
العمل/الترفيه : طالب
الهواية / الاهتمامات : القراءه والرياضة
الشعبية بين الاعضاء : 10
النشاط : 4914
تاريخ التسجيل : 02/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: فى ايه؟؟؟؟   الأحد 04 يوليو 2010, 9:42 pm

انا لا شوفت تشجيع ولا غيره
ايه يا جماعه عملين فيا ليه كده
هابدا اصدق انه مافيش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همسة
(¯`·._.·( قطرات الندى )·._.·°¯)
(¯`·._.·( قطرات الندى )·._.·°¯)


عدد الرسائل : 866
العمر : 23
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبة
الهواية / الاهتمامات : الكمبيوتر والقراءة
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 17
النشاط : 5799
تاريخ التسجيل : 02/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: فى ايه؟؟؟؟   الثلاثاء 06 يوليو 2010, 10:08 am

لا يا قمر

في المنتدى بس احنا عاملناكي على انك صاحبة مكان مش عضوة جديدة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
صباح الندى
صديق فعال
صديق  فعال


عدد الرسائل : 187
العمر : 23
البلد : بيتنا
العمل/الترفيه : طالب
الهواية / الاهتمامات : القراءه والرياضة
الشعبية بين الاعضاء : 10
النشاط : 4914
تاريخ التسجيل : 02/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: فى ايه؟؟؟؟   الأربعاء 07 يوليو 2010, 7:14 am

اخجلتم تواضعنا!!!!!!!!!!!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عصفور الجنة
(¯`·._.·( قطرات الندى )·._.·°¯)
(¯`·._.·( قطرات الندى )·._.·°¯)


عدد الرسائل : 133
العمر : 23
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبة
الهواية / الاهتمامات : قراءة
مزاجى :
الشعبية بين الاعضاء : 14
النشاط : 4891
تاريخ التسجيل : 07/06/2010

مُساهمةموضوع: رد: فى ايه؟؟؟؟   الأربعاء 07 يوليو 2010, 7:56 pm

ههههههههههههههههههه,عايزين بقي نشوف مواضيع جديده وحلوة كالعاده منك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
فى ايه؟؟؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى الاصدقاء :: الــــســــــاحـــــــــــة :: منتدى الاهداءات و التعارف-
انتقل الى: